(Android/iOS) Places Been - Travel Tracker \u0026 Visited Places Map fler ädelstenar hacka
Mar 8, 2022 0:55:18 GMT -5
Post by tiolinnafuho on Mar 8, 2022 0:55:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Places Been - Travel Tracker \u0026 Visited Places Map ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Places Been - Travel Tracker \u0026 Visited Places Map IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler ädelstenar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Places Been - Travel Tracker \u0026 Visited Places Map 2022 version ▞▞▞
Fin sammanställning av besökta platser
Fantastiskt - älskar att kunna spåra mina resor och framtida resor här. Ger dig ett perspektiv på hur stor världen faktiskt är. Min enda rekommendation skulle vara att markera faktiska länder på bucket list istället för bara städer
Fantastisk app för att hålla reda på dina resor och framtida destinationer! Jag brukar inte köpa appar, men jag gjorde det utan att tveka för den här. Jag hoppas att utvecklarna kommer att fortsätta lägga till fler coola funktioner i framtiden.
Lätt att använda
Det är en trevlig app och den hjälper dig att spåra de städer du har besökt under din livstid.
Gillar verkligen de tillgängliga funktionerna i gratisversionen. Pro-versionen innehåller en anständig mängd ytterligare funktioner, men jag har ännu inte köpt den.
Utmärkt, intuitivt gränssnitt, bra för att notera var du har varit
Ganska bra app än så länge. Hjälper mig att hålla reda på var jag har varit och vart jag vill gå. Jag ska fortsätta använda den!
Fantastisk app för att se alla platser du har varit och planera vart du fortfarande vill åka. Lätt att använda och roligt.
Den bästa spåraren för besökta platser jag har hittat. Jag har varit tvungen att titta igenom dussintals sämre appar och webbplatser som försöker göra samma sak som den här.
Detta är en fantastisk APP.
En fantastisk resespårare. Nu kan jag spåra var jag har varit där jag fortfarande vill åka och mer allt i en app. Bra jobbat!
Meh
Jag älskar verkligen hur intuitiv appen är, jag köpte Pro-versionen för att bli av med annonserna och nu är jag väldigt nöjd. En notering, men jag kunde inte hitta en rapportfunktion. Barrow, Alaska bytte namn tillbaka till Utqiagvik, och jag tycker att det är oroande att det inte finns någon funktion för att rapportera detta till apputvecklarna. Vänligen lägg till den här funktionen i framtida uppdateringar, tack.
Bästa pin världskartan som jag har provat! Lätt att använda och exakt, många små städer hittades.
Älskar den här appen.
Det är såååååå bra, jag tycker om att kolla på de platser jag har varit
Författaren kunde återställa mina äldre data - till stor hjälp. Så nu 4 stjärnor, för jag önskar att det fanns fler regionala parker, stora turistattraktioner. Tack.
Inte så illa men jag önskar bara att du kunde välja länder istället för att behöva välja städer.
Places Been - Travel Tracker & Visited Places Map Sayohat va joylar mnau
Riktigt rolig app. Jag förstod inte hur många ställen jag hade varit! Kan inte vänta med att lägga till fler städer!
Fungerar utmärkt för att spåra var du har besökt. Önskar att några andra sajter (som Pearl Harbor) också finns med, men ändå en bra app.
Skulle kunna svara på min tidigare kommentar. Ja, tangentbordet d**er upp och försvinner omedelbart
Places Been - Travel Tracker & Visited Places Map Reizen en lokaal ynwm
Jag älskar den här applikationen, tillbringade 2 timmar med att spela med den och kan fortfarande inte very *friendly* persona. Den innehåller alla alternativ jag behöver och ger användbar information för resenärer.
Jag gillar hur du kan berätta din historia om alla platser du har varit på men då borde de verkligen inkludera de riktigt riktigt små städerna där.
Enkelhet är den starkaste attityden hos denna app. Jag älskar det. Jag rekommenderar verkligen att uppgradera till proversionen. Kom ihåg att säkerhetskopiera dina framsteg
Jättebra app. För det är "enkelhet", är riktigt bra
Den här appen är den mest användarvänliga appen jag någonsin använt. Min fru och jag älskar att resa.
Annonserna är verkligen irriterande
Flip Diving Urheilupelit nbwj
Det är en rolig app men sökmotorn är lite långsam och har ofta svårt att ladda.
Har alla ställen och det är ganska kul att veta var jag har varit!
En bra påminnelse om att även när jag inte kan resa har jag redan varit på många ställen.
Det är en bra app men det enda problemet är att du måste betala för en uppgradering. Förutom det är den här appen väldigt detaljerad och jag rekommenderar den starkt.
2 städer och inte fler.Pro €3,79. Säg först att den här appen inte är gratis 👎👎👎
Premiumversionen är en rip off och inkluderar inte de extra datamängderna - i själva verket är den "coola extra statistiken" den annonserar BEROENDE av att du köper de extra datamängderna. Vilket bedrägeri.
Platserna är mycket begränsade
Brukade vara en rolig app. Gratisversionen har nu tillägg att du inte kan avvery *friendly* persona, även efter att de har spelat. Gjorde appen oanvändbar. 2 stjärnor för vad det en gång var.
Places Been - Travel Tracker & Visited Places Map Reizen en lokaal jwh
Detta är den bästa appen för att spåra och planera resor
Den här appen är ganska bra för att logga var du har varit. Jag köpte US National Parks-tillägget (jag borde ha köpt hela nationalparksetet eftersom det inte var mycket mer pengar). När jag försöker lägga till någon av nationalparkerna till de norra delarna av USA tillåter det mig inte och säger att jag måste köpa tillägget Canadian National Parks. Dessa områden är helt klart i USA och inte Kanada. Vänligen fixa det här, appen är bra förutom det.Jag tillbringade större delen av kvällen med att känna mig sval genom att bocka av alla ställen jag har varit på. Alla är uppenbarligen inte tillgängliga. Helt rätt, jag förstår att du kan uppgradera för att få fler funktioner. Men det som gör mig galen är de vidriga annonserna. Vi pratar inte om en banner utan en helskärmsannons. Det finns en timer som låter dig veta när det är dags, ungefär var 5:e minut. Så kanske om du inte stannar tillräckligt länge och har roligt som jag, kanske du inte blir lika irriterad. Inte för mig: deal breaker, avinstallering.
En fantastisk lättanvänd app
När du saknar väggutrymme för att fästa världskartor, är den här appen ett bra substitut för att spåra allt ditt globala utforskande. Tillräckligt bra för mig att använda den betalda versionen, och det händer ALDRIG!
Detta överträffade mina förväntningar; det är lätt att använda och navigera. Jag gillar att jag enkelt kan hitta och lägga till både städer och UNESCO-webbplatser och filtrera dem efter varit/vill ha/favorit. Användbart och roligt! Jag kommer på mig själv att kolla appen för att se om det finns UNESCO-platser i närheten någonstans jag besöker för att se om jag ska lägga till någonstans i min resplan.
mycket bra app. lätt att hitta platser och älskar flaggkartan och 360-visningen.
Suverän. Bra med möjlighet att lägga till ställen som jag har besökt m.m.